Ben jij de Mayo bij onze patat? Kom ons team versterken! Lees meer

Home / Mensen boven cijfers / “Korte lijnen en snel een antwoord”

“Korte lijnen en snel een antwoord”

Door
Stefan van Brummen
Datum
15 mrt 2024

“Als we het bedrijf uit willen breiden of er komt een andere verandering aan, hebben we altijd contact met Stephan. Hij is bij Maatman onze contactpersoon. We hebben heel snel een antwoord. Dat werkt erg fijn”, zeggen Renske, Karin en Menno Krikke van Kinderopvang De Kinderkei en Keiwerkt. Dat laatst genoemde bedrijfsonderdeel betreft specialistische kinderopvang bijvoorbeeld voor kinderen met een probleemanalyse vanuit de thuissituatie. 

“Ze doen veel meer dan cijfers. We hebben heel vaak tussendoor even contact. Meedenken is voor ons belangrijk”, vult Menno aan. “Bij bedrijfsontwikkelingen bellen we met Stephan en komen we altijd een stap verder. Met het wel of niet aanschaffen van zonnepanelen bijvoorbeeld. Wat kost het, hoe doe je dit, wat kun je daar mee, op welke BV moeten we dat afschrijven? Als je stroom terug levert, word je ondernemer en moet er van alles ingevuld worden. Dat hele traject van het aanvragen van subsidies tot het terug leveren van stroom, heeft Maatman voor ons geregeld. Dat scheelt een hoop gedoe.” 

Karin: “Het komt ook voor dat de bank vragen heeft over bepaalde financiële kwesties. Dan bellen we met Maatman en zij regelen verder alles, rechtsreeks met de bank. Dat is erg fijn.” 
“Maatman regelt zo veel voor ons dat we geen netwerkborrel nodig hebben”, zegt Menno. “Want wij kunnen met al onze vragen bij hen terecht.” 

“Zij weten sneller de juiste wegen”, vult Renske aan. “Menno is nogal creatief, hij heeft vaak ideeën. Dan leggen we zo’n idee bij Maatman neer en vragen we hoe we dit het best aan kunnen pakken. Vooral die korte lijnen ervaren we als erg prettig”, besluit ze. 

Renske en Menno Krikke van kinderopvang de Kinderkei en Keiwerkt: 

chevron-downarrow-right